Verdwaalde Amsterdammer?!   Leave a comment

Ooit was er een tijd dat ik de in de kop gestelde vraag met ja zou hebben beantwoord. Maar die tijd ligt al even wat decennia terug. Ik voel me een echte wereldburger. Ik heb niet veel met hangen in het verleden. Terug kijken doe je met een DVD of foto’s van de familie, of van toen de kinderen nog zo klein waren. En terugkijken doe je om kennis te bewaren. Hangen in het verleden voelt als achteruitgang..

In 1994 ben ik uit de Randstad verhuisd en in Drenthe terecht gekomen. Met een vrouw uit Leeuwarden was die stap eigenlijk niet zo groot als hij lijkt. Inmiddels woon ik al weer bijna 9 jaar in de kop van Groningen. En voor mij geldt echt “Home is where the heart is”.

Voor een uitgebreide C.V. kun je mijn linkedIn profiel natuurlijk raadplegen. Maar daar is mijn blog niet voor bedoeld. In mijn blog schrijf ik stukjes over mijn belevingswereld weg. Dat kan gaan over zaken die ik zelf beleef, of zaken uit ons dagelijkse nieuws. Het kan over onze economie gaan, over politiek of over de heerlijke verhelderende en simpele kijk op de wereld van mijn nog jonge kinderen. Ik probeer daarbij altijd de humor van zaken te zien. Want een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.

Ik hoop dat ik met deze stukjes een nuchtere en vrolijke noot voor mijn lezers mag zijn. Het leven is al ernstig genoeg.

Gewoon, Ed Overmars

Posted 26 juni 2012 by edovermars in Uncategorized

Tagged with , , , ,

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 1.691 andere volgers

